Inhoud winkelwagen

0

Uw winkelwagen is leeg

Retour- en garantie-informatie

Voor informatie over het retourneren van producten en garantie kunt u telefonisch contact met ons opnemen via +32 25 920 323 of ons een e-mail sturen naar [email protected]. Meer informatie en aanvullende voorwaarden zijn te vinden in de onderstaande tekst.

365 dagen geld-terug-garantie

Indien u niet 100% tevreden bent met het product van goede kwaliteit, kunt u het binnen 365 kalenderdagen retourneren en een volledige terugbetaling krijgen. Wij zorgen voor de geretourneerde artikelen - het bezorgende transportbedrijf zal ze gratis ophalen binnen 10 werkdagen, tenzij anders overeengekomen.

Voorwaarden voor het retourneren van items van goede kwaliteit:

  • - Het geretourneerde item moet zich bevinden in de originele, ongerepte verpakking. Opmerking: Voor productinspectie mag u de gebruikte tapes om het pakket te verzegelen verwijderen.
  • - Geassembleerde of geprobeerde meubels kunnen niet worden geretourneerd.
  • - Het product mag niet beschadigd zijn door de koper.
  • - Het product moet zijn oorspronkelijke commerciële uitstraling behouden (een intact label, onbeschadigde beschermende folie, enz.) en moet zijn bruikbare eigenschappen behouden. Opmerking: deze clausule is niet van toepassing in geval van retournering van een defect product.
  • - Het geretourneerde product moet dezelfde samenstelling hebben als het oorspronkelijk door de koper ontvangen is.
  • - Het gebruikte product kan niet worden geretourneerd.
  • - Wij kunnen de geretourneerde goederen ophalen waar de vrachtbus toegang heeft.

Opmerking: We kunnen de geretourneerde goederen ophalen op plaatsen die toegankelijk zijn voor de vrachtwagenbus.

Retourproces

Om het item(s) binnen 365 dagen na levering te retourneren, neemt u contact met ons op via [email protected] of telefonisch via +32 25 920 323 en vermeldt u de exacte naam of code van het geretourneerde item(s) en uw bestelnummer. U kunt ook het onderstaande retourformulier invullen.

Terugbetalingen

Wij verplichten ons om u binnen 14 dagen na teruggave van het product terug te betalen (tenzij er een uitzonderlijke reden is waarvoor wij specificeren dat er extra tijd nodig zou zijn). U wordt terugbetaald op dezelfde kaart/rekening die voor de oorspronkelijke betaling is gebruikt.

Opmerking: Andere soorten betaalde diensten die rechtstreeks bij het transportbedrijf worden gekocht, worden door ons niet terugbetaald (bijv. afhaalservice).

24 maanden kwaliteitsgarantie

Alle meubels worden geleverd met een fabrieksgarantie van 24 maanden. De garantie-informatie is te vinden in een veld voor productbeschrijving samen met andere productspecificaties.

Voordat u meubels assembleert, raden wij u aan deze zorgvuldig te inspecteren en ervoor te zorgen dat het product geen zichtbare gebreken vertoont. Wij raden ook aan de originele verpakking te bewaren. Informatie over het productmodel, die op de productverpakking wordt verstrekt, kan nodig zijn tijdens de garantieservice.

  • Voorwaarden voor geldigheid van de garantie:
  • - Bij het monteren van het meubilair houdt de koper zich aan de montage-instructies.
  • - Het product is gebruikt voor het beoogde doel en onderhouden volgens de gespecificeerde onderhoudsregels.
  • - Garantie is van toepassing op gebreken in de productkwaliteit veroorzaakt door de fout van de fabrikant en het transport door het transportbedrijf van de verkoper.
  • - De fabrieksgarantie is niet van toepassing op natuurlijk versleten onderdelen van meubels en meubelstof.
  • De koper komt niet in aanmerking voor garantiedekking in de volgende gevallen:
  • - De goederen zijn beschadigd door schuld van de koper.
  • - Het meubilair is beschadigd door overmacht.
  • - Het meubilair is door de koper gewijzigd.

Verloop van het garantieproces:

Als u tijdens de garantie-periode schade zou ontdekken, neem dan contact met ons op via e-mail op [email protected] en voeg een foto of ander visueel materiaal (video) toe waarin de genoemde schade duidelijk zichtbaar is. Wij verplichten ons om fabricage-fouten die tijdens de garantieperiode zijn geïdentificeerd binnen 15-45 kalenderdagen na de datum van registratie van de claim te verhelpen. Wij zullen andere afwijkingen in hoeveelheid of kwaliteit op eigen kosten aanpassen, aanvullen of vervangen. Het is belangrijk op te merken dat de fabrieksgarantie niet van toepassing is op natuurlijk versleten onderdelen van meubels of meubelstof.

Als u na aankoop van een product ontdekt dat het van slechte kwaliteit is, heeft u het recht om het binnen 24 maanden na de dag van levering terug te sturen. In dat geval vervangen wij het product van slechte kwaliteit kosteloos door een product van goede kwaliteit of betalen wij het betaalde bedrag terug. Wij halen geretourneerde goederen binnen 10 werkdagen op.

Als u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze producten of de ontvangen diensten, neem dan contact met ons op via [email protected]. Als het antwoord op uw schriftelijke verzoek of klacht niet voldoende is, kunt u een aanvraag indienen via het Europees Online Geschillenbeslechtingsplatform hier. We vragen u ons respectievelijk op de hoogte te stellen.

Garantieserviceformulier

Indien het meubel of de verpakking beschadigd is, stuur dan een foto mee waarop de schade goed zichtbaar is. Als een onderdeel ontbreekt, geef dan het benodigde onderdeel aan in de montage-instructies voor het meubel, zoals weergegeven in dit voorbeeld. Foto's van eventuele labels die op de verpakking zijn aangebracht, dienen ook te worden bijgevoegd.

Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA, het Google Privacybeleid en De Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Veelgestelde vragen

Retourneren en garantie

Geeft u fabrieksgarantie op het meubilair?

Op alle meubelen zit 24 maanden garantie, tenzij de fabrikant een langere garantie aan zou geven. De garantietermijn geldt vanaf de dag dat het meubel geleverd wordt.

Waar moet ik contact opnemen en welke informatie moet ik doorgeven over een meubeldefect?

Heeft u meubels met een defect ontvangen, stuur ons dan foto's of ander beeldmateriaal (zoals een video) via de mail naar [email protected]. Onze garantieafdeling zal de situatie beoordelen en contact met u opnemen met mogelijke oplossingen.

Hoe lang moet ik wachten op garantieonderdelen?

De levertijd voor garantiegoedgekeurdeonderdelen varieert zo'n beetje van 15 tot 45 kalenderdagen. De exacte levertijd is uitsluitend afhankelijk van elke leverancier.

Wat als we de meubels willen retourneren?

Als u een meubelstuk wilt retourneren, kunt u ons dit laten weten per e-mail op [email protected], telefonisch op +32 25 920 323. Het is belangrijk dat het meubelstuk in de originele verpakking zit en niet is gemonteerd. We regelen dat het geretourneerde meubelstuk binnen 10 werkdagen wordt opgehaald. Zodra de retourzending is ontvangen, zullen we het geld terugstorten naar de bankrekening die is opgegeven bij de bestelling. Let op: andere soorten betaalde diensten die rechtstreeks zijn gekocht bij het transportbedrijf worden niet door ons vergoed (bijv. draagservice). Voor meer informatie over het retourneren van goederen kunt u terecht op deze pagina: https://www.meubels1.be/retourneren-en-klachten.html.

Wat houdt de 365 dagen geld-terug-garantie in?

De 365 dagen geld-terug-garantie betekent dat als u niet 100% tevreden bent met uw kwalitatief goede product, u dit binnen 365 kalenderdagen kunt retourneren. Het geretourneerde meubilair dient in de originele verpakking te zitten en niet gemonteerd te zijn. Meer informatie over het retourbeleid vindt u hier: https://www.meubels1.be/retourneren-en-klachten.html.